FAQs

Hoe kan ik contact opnemen met LifeZorg?

Je kunt onze contactpagina bezoeken door hier te klikken. Of stuur eenvoudig een e-mail naar info@lifezorg.nl waar ons team je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we streven naar snelle orderverwerking, dien je verzoeken voor wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het bestellen aan te vragen. Verzoeken na deze tijd worden afgewezen. Je bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, en iDeal.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit een van onze magazijnen en fulfillment centers. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum en worden de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we in het weekend niet verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Leveringstijd: 5 - 9 dagen + GRATIS

Door grote vraag naar onze producten kan het in sommige gevallen 2-3 weken duren voordat je je bestelling ontvangt.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heb je recht op een volledige terugbetaling.

Worden er douanerechten en belastingen in rekening gebracht?

De prijzen op onze site zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra je je bestelling ontvangt. Invoerrechten, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen worden berekend zodra je bestelling de eindbestemming bereikt, zoals bepaald door je lokale douanekantoor. Betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in jouw land. Voor verdere details over kosten, neem contact op met je lokale douanekantoor.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op door hier te klikken. Of stuur een e-mail naar help@lifezorg.nl

Wat als de ontvangen artikel(en) defect/incorrect/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je artikelen hebt ontvangen die incorrect, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg je ordernummer, foto's van de artikelen en alle gerelateerde verwijzingen toe bij het ontvangen van je pakket. We zullen ons uiterste best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar je oorspronkelijke betaalmethode. Terugbetalingen worden binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de uitgevende bank van de kaart verzonden. Neem contact op met de uitgevende bank voor vragen over wanneer het krediet op je rekening wordt geplaatst. Als je nog geen tegoed voor je retourzending hebt ontvangen, neem dan contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling is bijgeschreven op je rekening.